Σάββατο 12 Μαΐου 2012

"Έκθεση"


" και δηλαδή θα εκτεθείτε..."

Σε πυθμένα κι αν πατάς
το φως πάντα ακολουθάς
Και ναι εκτίθεσαι στο φως
να μένει ο Λαβύρινθος κενός

" μπα..και τι μ'αυτό ? και μετά.. "

Μες το χρώμα σα χαθείς
μια βουτιά, τη ζωή να ερωτευτείς
αυτή που πάντα ξέρει πως
να σε πηγαίνει ως το φως

" ..κι εγώ μπορώ να ζωγραφίσω , και?"

Να νιώθεις , να αγαπάς και να γελάς
από χρώμα σε χρώμα, εποχές να δρασκελάς
να αφήνεσαι, να βουτάς , να κολυμπάς
ταξίδι ο χρόνος , ας ειν' καράβι ο καμβάς

"..να πεις τότε που τα χρώματα ανακάτωνα κι εγώ
της άκρης του τελάρου, αέρινο γαλάζιο ξωτικό..." 


Ε, να το πω...
μμμ...κάπως έτσι...

μαγεία δεν είναι ο καμβάς
μήτε στο χρώμα να τσαλαβουτάς
μαγεία είναι τ'αέρινο μου ξωτικό
που χρώματα σκαλίζει να τα βρίσκω πάντα εγώ





(C) Ευαγγελία Χατζηδάκη





[...& το αντιφατικό μου ...ξωτικό ]






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου