Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Ασύμμετροι Μέλλοντες





Πως με χαϊδεύουν

οι ασύμμετροι σου μέλλοντες
κεντημένοι την απόρριψη του “δε θα”
αρματωμένοι την εφησυχασμένη μελωδία του “μάλλον δε θα”
αποκοιμισμένοι στην υπέροχη βολική θλίψη του “αν”
παιχνιδιάρηδες επέτες μιας ελπίδας του “αν θα”

κι ενόσω ο καιρός σου στενεύει

εσύ θλιμμένα κι αποκαμωμένα να κοιτάς
τη μαρκίζα να είναι στεγανά στερεωμένη
στου παλαιοπωλείου την ξεχαρβαλωμένη πόρτα
το κατάστημα μεταφέρθηκε .στοπ, πληροφορίες πουθενά
και τα μάτια , να κοιτούν , αρνούμενα να δουν
και τα βήματα μεταίωροι σταλακτίτες

στα σπήλαια τα βραχώδη, ανασφάλειας καρνάγια
και θα κοιτάς , μα δε θα δεις ποτέ ότι τρομάζει μια αλήθεια
ότι βολή δε δίνει στα πανιά κουρέλια που κρατείς

και τυφλώθηκες και δε βλέπεις καν τη χαραμάδα
αυτή που με στιλέτο , το δυνατό εγώ σου καρτερεί
και στης αταξίας τα γιατί
μια ληστεία μετά φυγής , το μόνο που οργανώνει το πνεύμα

και μια βολική αναπαή στου ναυαγισμένου σκαριού τις θύμησες

κι εκεί πως πλέουν όλα ,
μα τι τα μάτια σου διαπερνά ν' αγγίξει την ψυχή σου
και αφήνεσαι σε όλα να πλέουν σε θάλασσες ερμητικές
κι ερήμην σου να σχηματίζουν τα σύνορα του “κι αν θα”

κι εγώ σου φωνάζω
κι αν δεν θα” κι εσύ το λόγο μου πιστεύεις τυφλά
βολεύει

κι εγώ τώρα λέω
κι αν θα” κι εσύ το λόγο μου κοιτάς με μάτια τυφλά
συγχωρεί

κι εγώ λέω
πίστεψε” κι εσύ μένεις να κοιτάς με τη ατάραχη συμπόνια της θλιβερότητας
πληγώνει

θα σου πλέξω κι εγώ λοιπόν ένα χαμόγελο
ψεύτικο σαν τα μάτια σου, βολικό
θλιμμένο σαν το λόγο σου, οικείο

θλιβερό σαν την άρνηση σου , 
και θα σε αλυσοδέσω , 
στου  κάστρου του ενετικού τις πολεμίστρες
να περιμένεις τους κουρσάρους μ' ένα χαμόγελο πλαστικό
αυτούς που πόρτες δε χτυπούν ποτές 
μήτε το "αν" τη ρώτα τους ορίζει
μήτε και υποκλίνονται στου φόβου τη μανία

και θα σ' αφήσω εκεί
μέχρι να μάθεις να πιστεύεις 
μέχρι το χαμόγελό σου αλυσίδες να μη χωρά
μέχρι του μέλλοντα σου η αγκαλιά, ακίδες να μην έχει

και θα σ' αφήσω ένα μοναδικό κλειδί
σ' άγνωρη πολεμίστρα
καλά προστατευμένη από του ανέμου τη βουλή
των πειρατών τη λύσσα
και "αν"  το βρεις , μέλλοντας των πελάγων
και " αν δεν " το βρεις , σταμάτα του καιρούς

(C) Ευαγγελία Χατζηδάκη
For Johanna













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου